Aktiesnakken — September 2013
-
-
jo kursen virker. Den er bare fra chi-x. Og jeg prøver ikke at tørre den af

-
det er valg mellem EU og så 36 danske aktier på den ene side og så tilbage til Nasdaq omx.
-
Det er ikke det værste selskab så

-
altså jeg må prøve at gøre det klart: Der er flere forskellige børser. Vi bruger nu chi-x. I kigger på Nasgaq Omx. Vi kan skifte tilbage til Nasdaq, men så kan vi ikke vise hele europa. Så nogle gange vil det se skævt ud. I det meste af midcap og HELE smallcap stiller chi-x ikke kurser
-
Zealand Pharma præsenterer Lyxumia-data ved diabeteskonference https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=279748013&sourcecode=ddk men hvornår er denkonferrence
-
Så det virker....men spørgsmålet er om det er et bedre/dårligere produkt samlet set. I Danmark er det ringere. INGEN tvivl om det.
-
lige nu leverer vi faktisk flere realtidsaktier end nogensinde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind