Aktiesnakken — September 2013
-
mornings
-
vi
mener, at studiet har potentiale til at kunne blive anvendt som grundlag for en
registrering i USA.” -
betyder det at FDA så IKKE har været med til at tilrettelægge det?
-
selvom jeg synes det er en ok antagelse når man medtager hvor syge patienter de indruller
-
aka FDA har været med til det 100%
-
Jan har sagt de har tilrettelagt hele udviklingsplan efter aftale og konsultationer med FDA.
-
at de skriver så konservativt skyldes nok at dataene fra studiet selvfølgelig skal være overbevisende først.. de kan jo bare skrive at dara godkendes på baggrund af dette studie uafhængig alt andet

-
ja fordi jeg har forstået det sådan at når FDA er inde over så siger de faktisk upfront at det her kan du registrere på
-
der må da komme milestones?
-
altså ved indrullering.
-
det er nok det mest sandsynlige.
-
men om det er ved 1-3-5-10 patienter indrullet at den kommer ved vi ikke.
-
Herudover ved vi ikke om milestones kun er ved phase III forsøg
-
plejer man ikke at sige ved patient 1?
-
ved PCYC Ibtutinib jannsen aftalen var det ved 5 patienter i de 3 første phase III studier
-
novod kommer ikke i hus med sit 2013, hvis der ikke kommer milestones nu
-
så vidt jeg husker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind