Aktiesnakken — September 2013
-
Det jeg egentlig syntes er mest underligt er at BLA'en tager så lang tid at indsende?
-
Eller kan den være indsendt og vi ikke ved det? Jan har tidligere nævnt det tager 3 måneder fra toplinje data til BLA'en kan indsendes
-
1,5 år fra topline data til FDA svar er insane når der ikke er tale om et nyr produkt men bare label ekspansion
-
hvordan fanden kunne Roche sende NDA ind 2 måneder efter deres toplinedata på et helt nyt produkt !
-
-
GA101 har ingen kombinationsstudier med hverken Idelasilib eller Ibrutinib så vidt jeg kan se . det er nok for giftigt !
-
Rachel siger at de kommer med en børsmeddelelse når BLA'en er indsendt
-
jeps. Er ikke så bekymret for Rituxan kombi da det går af patent nu . Det er naturligt at Rituxan kommet først da det er standard of care.
-
Det vil komme før Arzerra i både Ibrutinib og Idelasilib kombi. men hvis Arzerra går i phase III med begge i kombi før de overhovedet overvejer at starte studier med GA101 i kombi så ser det godt ud syntes jeg
-
Men enig med dig sukker. Idealisilib studiet har primary dataoutcome dec. 2014. VIlle være excellent hvis de kunne komme med på ASH, men det er nok tvivlsomt. studiet er ikke færdigrekruteret endnu, så de kan vel umuligt nå at få PFS data osv. til den tid ?
-
det er jeg enig i. men Ibrutinib og Idealisib er altså ikke helt ugiftige alene. Ved godt de måske kommer til at benyttes alene uden kemo i fremtiden. men stadigvæk er det sq ikke sundt at kombinere dem med rottegiften GA101
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind