Aktiesnakken — Juni 2013
-
hvilket?
-
Lyxumia er jo styret 100% af Sanofi, så her kan zealand ikke gøre fra eller til, de må blot afvente hvad deres royalty bliver
-
det de kan styre er udviklingen i deres præklinik. Og her mener jeg også at gode data fra ZP2929 i år bliver vigtige
-
Og også at de snart har nye IND kandidater klar
-
Man kan bare aldrig vide sig sikker. Det kan ligeså godt være at de folk der køber voldsomt i 63-71 pt. står og griner nede i banken om 2-3 år. Ingen ved det indenfor biotek

-
Plex det er jo for sin vis rigtigt nok hvad han siger. Hvis du siger diabetes i Danmark tænker ALLE Novo Nordisk
-
Det er kun folk med kendskab til aktiemarkdet der kender Zealand.
-
Jeg skal have Nordea aktier idag hvis den kommer ned i 61-62 niveauet
-
- Selv om Novos Victoza er markedsleder i dag, så vil Lyxumia også komme til at spille en vigtig rolle på markedet. Sanofi er en førende virksomhed på området. Derudover har vi andre produkter under udvikling inden for diabetesbehandling samt til andre sygdomsområder, der vil gøre Zealand til et succesrigt selskab. Det virker ikke rigtigt til at være gået op for aktiemarkedet, siger David Solomon til Ritzau Finans.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind