Aktiesnakken — Juni 2013
-
Men David kan jo ikke gøre for at Danske Bank skal sælge for 2-3 mio. kr. aktier dagligt
-
Hans store problem er at han ikke kan give guidiance for Sanofi
Hvis bare han kunne sige, jeg forventer x i royalty i 2013 og 2014 så havde markedet noget at værdiansætte ud fra -
Plex det er vel noget lort at lukke ud? David performer da alt det han kan?
-
Han kan da ikke styre aktiekursen
-
hvilket?
-
Lyxumia er jo styret 100% af Sanofi, så her kan zealand ikke gøre fra eller til, de må blot afvente hvad deres royalty bliver
-
det de kan styre er udviklingen i deres præklinik. Og her mener jeg også at gode data fra ZP2929 i år bliver vigtige
-
Og også at de snart har nye IND kandidater klar
-
Man kan bare aldrig vide sig sikker. Det kan ligeså godt være at de folk der køber voldsomt i 63-71 pt. står og griner nede i banken om 2-3 år. Ingen ved det indenfor biotek

-
Plex det er jo for sin vis rigtigt nok hvad han siger. Hvis du siger diabetes i Danmark tænker ALLE Novo Nordisk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind