Aktiesnakken — Juni 2013
-
netop
-
SP500 futuren nede med 1% nu. XACT Bear er godt oppe idag.
-
er de "fed" kede?
-
Det er underligt at både renterne stiger og aktierne falder. Der må blive kørt en masse penge ud som kontanter?
-
de ar gearet 1 gang på OMX Stockholm. Så ikke så risky
-
ja der er rod i makroen. Masser af cash on the side og masser af frygt. Safew Heaven rules
-
synes exiqon lever lidt stille
-
Tysk skepsis over for Zealand Pharma-middel
Det tyske Institut for Kvalitet og effektivitet i sundhedssystemerne (IQWIG) er langt fra imponerede over diabeteslægemidlet Lyxumia, som er udviklet af danske Zealand Pharma og partneren Sanofi.
(medwatch.dk)
-
-
Men salgstallene må jo vise hva der sker. Sanofi siger jo selv at salget netop i Tyskland er startet rigtig godt
-
runski de fik jo godkendelsen i februar og fik nok først de først tilskud mv. på plads i marts, så begrænset hvad salget havde været i marts måned
-
så nok ligeså meget derfor de ikke har givet salgstal for Q1. Fordi de kun nåede at sælge stoffet i et begrænset antal lande i en måneds tid
-
Salgstal er baseret på antal solgte vials
-
altså et beløb målt i Euro
-
De laver så hensættelser af salget til chargebacks
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind