Aktiesnakken — Juni 2013
-
jeg er ligeglad med kursen. jeg er jo oftest meget længe i aktierne
-
og typisk falder de nøjagtigt tungt på det tidspunkt jeg køber
-
ja tesla fortryder jeg virkeligt
-
fordi jeg er stor fan af Elon Musk
-
hold op hvor ville jeg gerne have været med på den
-
man vil godt være med hos de folk man respekterer.
-
derfor piner det mig lidt at stå udenfor novo. men den er bare for dyr. Ja netop Repsac og netop management er vigtig indenfor innovation, fordi der bare skal navigeres med håndbremsen
-
er jo trods alt lidt nemmere at styre en etableret virksomhed med en voldgrav rundt om forretninge
n -
jo bob. han lignede mig på et interview på bloomberg
-
god sammenligning Repsac, musk er et totalt unikum
-
det er dybt imponerende hvordan han har kunnet være innovativ og profitabel i så mange brancher
-
vil han det?
-
det er noget supply chain mareridt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind