Aktiesnakken — Juni 2013
-
man vil godt være med hos de folk man respekterer.
-
derfor piner det mig lidt at stå udenfor novo. men den er bare for dyr. Ja netop Repsac og netop management er vigtig indenfor innovation, fordi der bare skal navigeres med håndbremsen
-
er jo trods alt lidt nemmere at styre en etableret virksomhed med en voldgrav rundt om forretninge
n -
jo bob. han lignede mig på et interview på bloomberg
-
god sammenligning Repsac, musk er et totalt unikum
-
det er dybt imponerende hvordan han har kunnet være innovativ og profitabel i så mange brancher
-
vil han det?
-
det er noget supply chain mareridt
-
man skal have mega cash flow for at køre den hjem. det gør mig urolig. Håber han løser den med arbejdskapitalen
-
ja....
-
This represents a substantial investment for Tesla. After the company's secondary offering last week, it had over $500 million in cash lying around. A supercharger station costs about $150k without solar installed, and $300k with solar installed. Not all supercharger stations will initially have solar upon opening, but the plan is to gradually rollout solar. So over 2015, this will represent capital expenditures of 200 x $300,000 = $60 million.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind