Aktiesnakken — Juni 2013
-
En god håndregel man kan bruge som nybegynder er at holde sig til udbytteaktier
-
istedet for kun at se dig blind på virksomhedsanalyser
men du er ung, og du skal bare sørge for ikke at lade dig rive med af hvad folk skriver, og sørge for at tænke rationelt! så jeg sikker på dine mange timers slid til 60kr vil bære frugt, måske ikke iform af den store gevinst, men den erfaring du tilegner dig er guld være når du får flere penge at investere for, lav ikke den fejl jeg gjorde ligesom mange andre at gå efter den store aktiegevinst ved lotto aktier -
dejligt at se en ung mand begynde så tidligt. jeg ville selv have begyndt som 17 årig og havde købt difko, men fik ikke lov af min mor. Der skulle gå en del år væk fra det før jeg kom tilbage til her hvor jeg hører hjemme. Blandt aktionærer
-
don´t lotto is our motto
-
hahaha
-
shiiit
-
i lader mig aldrig slippe vel?
-
hahaha.
-
det var faneme et godt stunt
-
don´t try this at home
-
tag noget genmab pete

-
lang eller kort pete?
-
pete, hører jeg dig anbefale små frimærker og at man skal følge x hundrede selskaber

-
fedt. vi kører dig over som en billig tøs
-
dara shoot = parachute

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind