Aktiesnakken — Juni 2013
-
Fordelen ved BTD er jo også at de regulatoriske milestone lige bliver skubbet 2-3 år frem i tiden

-
ja men også mellem stadierne bliver fremskyndet
-
og jeg gætter så på at Genmab har ønsket at få lidt mere ved igangsættelse og gennemførelse end ved regulatorisk indsendelse & godkendelse
-
Ja muligvis - der er vel ingen der rigtig ved endnu hvordan BTD kommer til at fungere andet end FDA vil hjælpe os hurtigere på vej. var det ikke Novartis der skrev, at de ville teste BTD grundigt igennem med deres stof i håb om godkendelse efter fase I/II.
-
I skal læse det svar Jan gav mig på Q&A. Det var et meget bevidst spørsmål og et meget bevidst svar
-
Iøvrigt har vandrørene snakket lidt om at Genmab vidst skulle have igangsat en del prækliniske toxstudier med Dara på alle mulige fronter
-
Kan jo være det er noget man har fremskynet til brug for en eventuel ansøgning
-
når CEO kommer fra klinikken er der styr på forskernørderne

-
Bor du ikke i Nordjylland??

-
haha
-
Jeg har lige fået et svar fra Rachel: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_post&postid=65601
-
Lyder til de har fravalgt den rene Velcade kombination, derfor studiet ikke er startet endnu!
-
nice I89
-
hun er god. Hun gør det godt.
-
Herudover fik jeg lige en snak vedrørende Melphalan
Da Spectrum jo snart har deres capistol enabled melphalan klar. Denne giver infusion time i over 24 timer muligt hvor det nuværende kun har 30 minutter. Det gør jo muligheder i kombi med Dara og Velcade langt mere mulige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind