Aktiesnakken — Juni 2013
-
I1989 - det er præcis derfor jeg håber at milestonespakken er dækkeet godt ind i MM, men Jan har også nævnt at den går på andre indikationer - og vi ved at de ligeledes planlægger kliniske studier i 3 andre, så det kan være højt sat, hvis det gælder alle fase III studier uanset hvad.
-
det kan blive lidt af en fedling
-
Fordelen ved BTD er jo også at de regulatoriske milestone lige bliver skubbet 2-3 år frem i tiden

-
ja men også mellem stadierne bliver fremskyndet
-
og jeg gætter så på at Genmab har ønsket at få lidt mere ved igangsættelse og gennemførelse end ved regulatorisk indsendelse & godkendelse
-
Ja muligvis - der er vel ingen der rigtig ved endnu hvordan BTD kommer til at fungere andet end FDA vil hjælpe os hurtigere på vej. var det ikke Novartis der skrev, at de ville teste BTD grundigt igennem med deres stof i håb om godkendelse efter fase I/II.
-
I skal læse det svar Jan gav mig på Q&A. Det var et meget bevidst spørsmål og et meget bevidst svar
-
Iøvrigt har vandrørene snakket lidt om at Genmab vidst skulle have igangsat en del prækliniske toxstudier med Dara på alle mulige fronter
-
Kan jo være det er noget man har fremskynet til brug for en eventuel ansøgning
-
når CEO kommer fra klinikken er der styr på forskernørderne

-
Bor du ikke i Nordjylland??

-
haha
-
Jeg har lige fået et svar fra Rachel: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_post&postid=65601
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind