Aktiesnakken — Juni 2013
-
@sukkeralf. Jan har et par gange fremhævet at milestonespakken er anderledes sammensat end Ofatumumabs. Og er "nice & evenly spread out". Det bliver godt når vi ser de første milestones og kan begynde at regne os frem til hvad det konkret kan betyde
-
Jeg antager at de vil kunne opnå BTD i andre indikationer i MM ligesom i refrac. Jeg tror de vil designe studier i alle linjer behandling af MM mhp godkendelse udfra studiet
. Så er betænkningstiden givet godt ud. -
Aka - det husker jeg og ligeledes derfor jeg også tror, at vi skal forvente mindre milestones ved eksempelsvis opstart af fase III studier end Pharmacyclics får - altså noget lavere end de 50 millioner $. Håber selv på omkring de 15-20 millioner $.
-
Jeg tænker lige højt: Forskellen på selskabets ebitda forventninger og Novods ebitda forventninger er ca. 50 MUSD. Dem tror jeg Dara ordner i 2013
-
Men 15-20 mio. $ PER phase III studie er jo også voldsomt hvis vi antager de starter phase III i både refrac, 1. line, 2. line, smoldering, stam cell etc. !
-
yep
-
I1989 - det er præcis derfor jeg håber at milestonespakken er dækkeet godt ind i MM, men Jan har også nævnt at den går på andre indikationer - og vi ved at de ligeledes planlægger kliniske studier i 3 andre, så det kan være højt sat, hvis det gælder alle fase III studier uanset hvad.
-
det kan blive lidt af en fedling
-
Fordelen ved BTD er jo også at de regulatoriske milestone lige bliver skubbet 2-3 år frem i tiden

-
ja men også mellem stadierne bliver fremskyndet
-
og jeg gætter så på at Genmab har ønsket at få lidt mere ved igangsættelse og gennemførelse end ved regulatorisk indsendelse & godkendelse
-
Ja muligvis - der er vel ingen der rigtig ved endnu hvordan BTD kommer til at fungere andet end FDA vil hjælpe os hurtigere på vej. var det ikke Novartis der skrev, at de ville teste BTD grundigt igennem med deres stof i håb om godkendelse efter fase I/II.
-
I skal læse det svar Jan gav mig på Q&A. Det var et meget bevidst spørsmål og et meget bevidst svar
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind