Aktiesnakken — August 2012
-
Go GEN Go
-
Alle de mange CFD'er jeg åbnede under 60 i spek. på daraaftalen begynder virkelig at give godt i kassen.
-
Har tjent mere på Genmab i år end jeg har tabt på SPPI

-
Og det er altså MLI, MSI og DBL der køber ind i stor stil.
-
Alle udlændingene.
-
kan en aftale være på trapperne? Volumen plejer ikke at være så høj her om formiddagen..
-
var lige lovlig hurtig der. Ikke DBL men DIF

-
Det jeg har tjent på GEN er sat til på VWS så godt og grundigt
-
fucking hell
-
whats going on
-
VWS rører jeg aldrig. hverken long eller short. Kan simpelthen ikke finde ud af den :S
-
68,75 - 68,95
-
I89..hvorfor bruger du egentlg CFD'er? For gearingens skyld?
-
vi skal over 70 idag

-
aka..du skrev også noget om aftaler igår

-
det tror jeg ikke. Så laver jeg en video som låg
-
Det kan være MLI og MSI køber fordi de VED at det er et amerikansk partner til dara der kommer som har lækket lidt.
-
Man så jo antydningerne til at det var sket ved janssen aftalen, hvor amerikanerne købte stort op 1-2 dage før aftalen kom
-
VIDEO VIDEO VIDEO nu !!!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind