Aktiesnakken — August 2012
-
whats going on
-
VWS rører jeg aldrig. hverken long eller short. Kan simpelthen ikke finde ud af den :S
-
68,75 - 68,95
-
I89..hvorfor bruger du egentlg CFD'er? For gearingens skyld?
-
vi skal over 70 idag

-
aka..du skrev også noget om aftaler igår

-
det tror jeg ikke. Så laver jeg en video som låg
-
Det kan være MLI og MSI køber fordi de VED at det er et amerikansk partner til dara der kommer som har lækket lidt.
-
Man så jo antydningerne til at det var sket ved janssen aftalen, hvor amerikanerne købte stort op 1-2 dage før aftalen kom
-
VIDEO VIDEO VIDEO nu !!!!!
-
den går ned på det
-
jeg har det på samme måde JKY

-
det er i 69. 71,6 området der er modstand.
-
haha
jeg sidder også bare og tænker yes yes yes. Og som Raj ville have sagt det "the best is yet to come" -
MSI og MLI går til den

-
ja, men hvem gider sælge selv efter genmab er steget pænt over 150% iår
-
vi sidder jo bare og venter på dara aftalen. Hvorfor skulle vi sælge?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind