Aktiesnakken — August 2012
-
Bavarian skal bruge ny ordre inden januar
Topchef Anders Hedegaard fortæller, at selskabet må fyre hundredevis af medarbejdere, hvis ikke en ny ordre på koppevaccinen Imvamune kommer inden januar.
(medwatch.dk)
-
Ja vi skal bare have noget volume ind i den
-
Ja sukker. Det er ikke lige det man gerne høre fra den front
-
jeg har aldrig tillagt det der imvamune noget værdi. Et fordi de er dybt afhængige af USA's stat 2) fordi de nærmest producerer det med negativ avance. ihvertfald tidligere
-
Nej finder det faktisk meget bekymrende, hvis man tænker tilbage på AH´s udmeldinger omkring forventninger til optionsdelen. De er blevet mindre og mindre med tiden og nu lurer faren for at den slet ikke kommer, hvilket vil være katastrofalt. Stakkels AA og CO
-
Ja det vil vel kræve endnu en emission prompte nærmest for at færdiggøre prostvac programmerne og alle de engangsomkostninger der vil komme med fyringer etc.
-
De kan ikke køre prostvac igennem selv tror jeg
-
Men biotekselskaber der ikke kan finde partnere er bare noget skidt.
-
De kan køre nok så mange undskyldninger mv. men hovedårsagen er altså nok 90% af tiden at produktet bare ikke er godt nok.
-
for så havde partnerne stået i kø. Ligesom vi ser ved Dara (forhåbentlig)
og Duobody -
Lad os håbe det bedste for alle
-
For der er en industri vi gerne skulle kunne leve af i fremtiden
-
Medicon valley har brug for successer
-
jep. Og "overleve af"
-
det er trods alt bedre medicin der gør at jeg gerne skulle blive 100 år. blandt andet
-
Uha, tak for at køre mig opmærksom på den artikel Sukker.. Jeg har solgt med det samme. Den må alt andet lige falde noget mere på en sådan udmelding fra CEO...
-
Lidt sjovt at tænke på markedets reaktion, hvis det var Børsen, der havde bragt den historie..
-
Den kommer i børsen om lidt
-
jep, og så skal den nok længere ned, gætter jeg på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind