Aktiesnakken — August 2012
-
for så havde partnerne stået i kø. Ligesom vi ser ved Dara (forhåbentlig)
og Duobody -
Lad os håbe det bedste for alle
-
For der er en industri vi gerne skulle kunne leve af i fremtiden
-
Medicon valley har brug for successer
-
jep. Og "overleve af"
-
det er trods alt bedre medicin der gør at jeg gerne skulle blive 100 år. blandt andet
-
Uha, tak for at køre mig opmærksom på den artikel Sukker.. Jeg har solgt med det samme. Den må alt andet lige falde noget mere på en sådan udmelding fra CEO...
-
Lidt sjovt at tænke på markedets reaktion, hvis det var Børsen, der havde bragt den historie..
-
Den kommer i børsen om lidt
-
jep, og så skal den nok længere ned, gætter jeg på.
-
Reaktionen skal nok komme. Men værre er det jo hvis det også bliver udfaldet
-
ja, bestemt! Jeg havde netop købt BN i forventning om, at de nok skulle få nye ordrer.
-
Jo ældre jeg bliver, jo mere tænker jeg over risk/reward. Mest på risk. Jeg tager stadig alt for store risici, men jeg prøver at bliver mere disciplineret
-
1,3 mia mcap er måske også lidt rigeligt
-
@Aka: Er vist i samme båd som dig mht et forsøg på at blive mindre risikolysten... Og, ja, det er svært ikke at blive fristet af en spændende upside i en aktie trods risiko. Men kan tydeligt se på min PF, hvad der har fungeret... Kedelige solide aktier.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind