Aktiesnakken — Juli 2012
-
SPPI åbner også 1,5% oppe... jeg er godt nok fristet til PP
-
17,3 nu
-
både bud og udbudsiden er meget tynd så der skal ikke meget til at bevæge den for tiden. det gode er at shorterne ikke kan cover når der intet udbud er
-
men med 50% shortet kan alt jo ske
-
problemet er at du har en stor mængde shortere der er i dybe dybe problemer. hvad skal de gøre? de kan jo tabe uendeligt meget hvis ikke snart de cover
-
+2,4% nu
-
tror det er farligt at være 100% ude. den er i en fantastisk trend
-
men lidt PP er altid sundt
-
tog selv 1.000 stk. og 1.000 stk. lidt længere nede - men har stadig 10.000
-
15,9 jeg har fulgt den meget. Den er meget simpel at følge. Køb når SAR'en stiger og sælg når den falder. man kan se lidt dum ud når aktien svinger indenfor små intervaller fordi man så køber på toppen og sælger på bunden. Men til gengæld er man inde på de lange stigninger og ude på de lange fald - det har hjulpet mig meget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
nu jeg ikke længere selv er med, er jeg "bange" for at flere og flere begynder at cover deres shorts. Netop på grund af de store stigninger.