Aktiesnakken — Juli 2012
-
nej jeg snakkede også lidt med Hanne om det og hun fremlagde det også sådan at Sanofi stadig ville være fuldt dedikerede til Lyxumia etc. etc. men kan godt mærke på hende at hun var lettet da BMS løb med Amylin
-
Helt enig. Jeg lærer stadig og ved en masse om biotek. men kan godt lidt at debatere med især dig og sukker for i forstår at holde en entusiastisk 23 årig lidt nede på jorden

-
Men zealands markesværdi er jo også under 2 mia. så det er jo heller ikke fordi der er indarbejdet det store i aktien pt.
-
Det er også en fordel at være lidt uenig engang imellem. Ellers går det som med topo på EI at alle gejler hinanden op til noget der ikke er der

-
jeg har selv været 23 og entusiastisk omkring biotech
Har investeret i branchen i noget nær 15 år så har oplevet masser af op og nedture. Og har efterhånden en ganske ok forståelse for hvordan branchen fungere. Derfor kan jeg måske godt fra tid til anden lyde som ham den netagive når jeg f.eks fra tid til anden har blandet mig i topo debatten som jeg synes har været rigtig meget hypet -
vi er helt enige omkring topo
fokuserer du mest på skandinavisk biotek eller holder du også meget øje med eksempelvis USA? -
Og hvad kan du godt lide af biotek pt. ? hvis man må spørge
-
SPPI åbner også 1,5% oppe... jeg er godt nok fristet til PP
-
17,3 nu
-
både bud og udbudsiden er meget tynd så der skal ikke meget til at bevæge den for tiden. det gode er at shorterne ikke kan cover når der intet udbud er
-
men med 50% shortet kan alt jo ske
-
problemet er at du har en stor mængde shortere der er i dybe dybe problemer. hvad skal de gøre? de kan jo tabe uendeligt meget hvis ikke snart de cover
-
+2,4% nu
-
tror det er farligt at være 100% ude. den er i en fantastisk trend
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind