Aktiesnakken — Februar 2012
-
Rigtigt spændende. Det kan være turnaround, men alle sidder nok også på spring.
-
Skal lige siges at Samsung også bliver brugt flittigt i Kina
-
Udover det så har de Sharp som er "billig"fonen
-
Ikke helt enig
-
Priser er ret tætte, så hvis det skulle baseres på budget, så burde de jo kun købe Apple udfra det udsagn
-
Apple er tech svar på lui vui det bliver stort
-
Apple ER stort Aka
Følg nu med! -
iPhone 4 som sammenlignes med Galaxy S2 koster begge 4k RMB
-
Men nej det er naturligvis ikke udelukkende prisen - men et statussymbol det er de (og de rigtige Samsung også - bare ikke i samme omfang). Det er jo ikke så meget anderledes end herhjemme i virkeligheden. Her er bare flere der er anti-Apple for at være - ja anti-Apple.
-
Vi taler officielle priser
-
页面找不到 - Apple
Apple 资讯、Mac、iPhone、iPad、Apple Watch 以及更多。在 apple.com 里查找你要的信息。
(www.apple.com.cn)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind