Aktiesnakken — Februar 2012
-
Hahaha, jeg nærmer mig ikke apple butikken i IFC, du kan nærmest ikke bevæge dig i området udenfor på grund af kø og camperende mennesker
-
De er vidst lidt utilfredse med den fordi den trækker det forkerte segment med sig, det er jo forbeholdt Hugo Boss, Armani, LV og alle de store brands, de er ikke glade for kampister og alt for unge mennesker som skal have det nyeste Appletech
-
Kan du ikke holde lidt øje med nokia lumia dernede.
-
Det kunne jeg måske godt overtales til
-
Lækkert. Så får du din FA i dag

-
Rigtigt spændende. Det kan være turnaround, men alle sidder nok også på spring.
-
Skal lige siges at Samsung også bliver brugt flittigt i Kina
-
Udover det så har de Sharp som er "billig"fonen
-
Ikke helt enig
-
Priser er ret tætte, så hvis det skulle baseres på budget, så burde de jo kun købe Apple udfra det udsagn
-
Apple er tech svar på lui vui det bliver stort
-
Apple ER stort Aka
Følg nu med!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind