Aktiesnakken — Januar 2012
-
Hvor skal han bruge sine timer?. Jeg ser det ikke ubetinget som en fordel, hverken for den ene eller den anden. Der skal bruges mange timer i VWS, timer som nødvendigvis må gå fra FLS. Man siger at døgnet har 24 timer, men når man er topchef, så tilhører ens liv virksomheden. En bestyrelsespost eller to er fornuftig, således der kan samles lidt inspiration, men et formandssæde finder jeg ikke helt uhensigtsmæssig.
-
nej det vil være ret godt for ham
-
så er jeg i plus med mine kristensen chr. short

-
det er jo bare vilkårlige tal centa
-
imorgen er tallene anderledes. Det har ikke så megen gavn for os andre eller dig selv
-
cent > jeg forstår ikke ... du tror vws skal i 53 .. men først lige i 70 ???
-
jeg tænker at alle står sig bedre ved lige at have et lidt længere perspektiv end hvad kursen er nu +- 20%. Imorgen bliver afgørende for kursen på den korte bane. Ingen tal eller kombinationer af tal giver mening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind