Aktiesnakken — Januar 2012
-
storaktionærer, heriblandt ATP, LD og Nordea Investment Management, hvor ønsket om udskiftning i bestyrelsen blev fremsat. Investorerne måtte dog gå fra mødet med uforrettet sag, men har ikke opgivet ændringerne.
- Selskabet kan ikke fortsætte på den her måde, og der er vi også ved at være. Vi har taget den diskussion med ledelsen. Men det er ikke nået til det offentlige rums niveau niveau, siger en anonym investor, der var med på mødet i december, til Børsen. Investorerne ser gerne, at F -
skal vi have endnu en super FLS dag i dag .. det ser sådan ud
... -
Hvor skal han bruge sine timer?. Jeg ser det ikke ubetinget som en fordel, hverken for den ene eller den anden. Der skal bruges mange timer i VWS, timer som nødvendigvis må gå fra FLS. Man siger at døgnet har 24 timer, men når man er topchef, så tilhører ens liv virksomheden. En bestyrelsespost eller to er fornuftig, således der kan samles lidt inspiration, men et formandssæde finder jeg ikke helt uhensigtsmæssig.
-
nej det vil være ret godt for ham
-
så er jeg i plus med mine kristensen chr. short

-
det er jo bare vilkårlige tal centa
-
imorgen er tallene anderledes. Det har ikke så megen gavn for os andre eller dig selv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind