Aktiesnakken — Januar 2012
-
de signaler der kommer ud fra formanden tyder helelr ikke just på at ditlev bliver fyret på torsdag. SÅ skal der ske noget med Ditlev skal der en ny formand til. Det tror jeg så til gengæld sker til gf
-
ftse falder - vi venter på merkozy
-
jeg er ret ovebevist om det ikke er aktieugebrevet der er åragen til vestas stiger i dag. Dertil er AU et alt for lille magasin til at påvirke så stor en aktie hvor den meste volume skabes fra udlandet
-
merkozy er igang aka - https://www.bundesregierung.de/Webs/Breg/DE/Service/Livestream/_node.html(German)
-
en fyring af DE vil helt sikkert give en pæn stigning. Men 20-30% i et hug. Nej den tror jeg ikke på
-
mit tyske er meget rustent men tolkede merkel sådan at hun så det som positivt at frankring nu handlede mht tobin skat, men at de ville have breddere opbakning før de gjorde det samme?
-
så frankrig HAR besluttet at gøre det?
-
"
Sarkozy has also reaffirmed his commitment to implementing a financial transaction tax as soon as possible" -
fandt endelig noget fra engelske medier, her fra merkel: "Merkel also said that she wants European finance ministers to map out a plan for a financial transaction tax by March.
"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind