Aktiesnakken — Januar 2012
-
Lidt politik: Tror faktisk efterhånden regeringsskiftet kan gå hen at blive positivt til Danmark. Medierne har lagt sig på at angribe dem på deres normale mæærkesager om at hjælpe de svageste, socialt net mv. Krævementaliteten er blevet det store medieemne, og tror jeg ikke det var blevet hvis blå blok var fortsat.
-
ok jeg har ik hørt noget om at CDF ikke vil blive ramt af det. Meeeen tvivler nu ret stærkt på at det vil flytte meget ekstra handel derover.
-
algotrading = falsk likviditet
-
hellere tjene på det
-
men formålet med tobin er ikke at bremse algotrading
-
det er og
så et glimrende argument. -
og afgifter er det bedste værktøj til adfærdsændring. Love not so much
-
de signaler der kommer ud fra formanden tyder helelr ikke just på at ditlev bliver fyret på torsdag. SÅ skal der ske noget med Ditlev skal der en ny formand til. Det tror jeg så til gengæld sker til gf
-
ftse falder - vi venter på merkozy
-
jeg er ret ovebevist om det ikke er aktieugebrevet der er åragen til vestas stiger i dag. Dertil er AU et alt for lille magasin til at påvirke så stor en aktie hvor den meste volume skabes fra udlandet
-
merkozy er igang aka - https://www.bundesregierung.de/Webs/Breg/DE/Service/Livestream/_node.html(German)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind