Aktiesnakken — November 2011
-
istedet for at køre på max democrazy/bureaucrazy/ludicrousy...

-
(intentional mispelling)
-
jeg vil i dette tilfælde tilllade mig at prise mig lykkelig over at leve i lykkelig uvidenhed.... om det enorme ressourcespild som jeg umiddelbart tror findes i bruxelles og lign. steder
-
uagtet at nogle ansatte sikkert laver et stykke hæderligt arbejde når de er færdig med at udfylde diætsedlen

-
nu er diæter nok ikke det eneste skattefri frynsegode.... men min pointe var nu mest at uanset hvor godt og hårdt folk arbejder vil det såfremt det foregår i overformynderi/-bureaukratiets tjeneste vil det i et eller andet omfang være ressourcespild
-
men det afhænger jo naturligvis af ens grundlæggende syn på eu, m.m.
-
når en eller anden skaldet lokal kommune skal sendes deres udbud af kopimaskinerensning på over 500k eller er 1500k i eu-udbud ja så er det formynderi i mine øjne.
-
og så kan jeg levende forestille mig hvor mange embedmændsværksår der er gået på at holde øje med euro-konvergenskriterierne de sidste 15år.... til ingen verdens nytte
-
butter - har vi så ikke 2 kokke til at lave den samme ret som en kunne lave? (og ja, jeg ved godt der er forsimplet)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
mange vi samarbejder med arbejder benhårdt .