Aktiesnakken — November 2011
-
Ital røg over 7% igen i dag , den spanske steg med næsten 4% til 6,336 i dag. Den franske steg med hele 7,5% til 3,683% i dag (10y obl)
-
har belgien fået en regering egentlig?
-
Det mener jeg ikke Coller
-
Der har ingen regering været siden parlamentsvalget d, 13 juni 2010
-
haha, vel egentlig et ganske godt tegn på hele eu når "hjertet" er så dysfunktionelt rent parlamentarisk....
-
men ok...måske hele eu-apparatet også ville virke bedre hvis det kørte på nødblus
-
istedet for at køre på max democrazy/bureaucrazy/ludicrousy...

-
(intentional mispelling)
-
jeg vil i dette tilfælde tilllade mig at prise mig lykkelig over at leve i lykkelig uvidenhed.... om det enorme ressourcespild som jeg umiddelbart tror findes i bruxelles og lign. steder
-
uagtet at nogle ansatte sikkert laver et stykke hæderligt arbejde når de er færdig med at udfylde diætsedlen

-
nu er diæter nok ikke det eneste skattefri frynsegode.... men min pointe var nu mest at uanset hvor godt og hårdt folk arbejder vil det såfremt det foregår i overformynderi/-bureaukratiets tjeneste vil det i et eller andet omfang være ressourcespild
-
men det afhænger jo naturligvis af ens grundlæggende syn på eu, m.m.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
mange vi samarbejder med arbejder benhårdt .