Aktiesnakken — November 2011
-
Kan kun anbefale et firma indenfor den sektor du nævner: Lind og Risør - de er skruppelløse overfor fejl - her kender jeg mange gode historier. MEN vælg nu stedet først. HVIS der er en grund så kan du snakke typehusfirmaer. Hvis der er noget på grunden så riv ned/byg om eller...
-
Jeg har tænkt meget over, om jeg hælder til det mest centrale og veletableret kvarter med opvokset have... og formentligt mere vedligehold på huset (brugt)... eller nyopført hus, hvor der desværre er udsigt til marker / lidt tomt og ikke opvokset have
-
Vi er nok i forskellige verdener. MEN jeg har ALTID valgt efter hvor langt der var til skov - for det sikrede frisk luft bildte jeg mig selv ind. Og som bankmand ved du da at med en ældre ejendom indregner du jo bare en fact procent i budgettet til løbende vedlighold + et engangs til renoveringen... I Belgien bruger bankerne en smart tilgang. Hvis huset er over 20 år regnet de med 1-1,5% til vedligehold per år som et eksempel..... Og vedligeholdesfrit og NYT har jeg aldrig hørt om
-
"problemet" er bare at de brugte huse er for dyre fortsat også selvom der kan forhandles afslag. Når renovering 300-500K kan komme oven i...så ser det helt galt ud. Man får ikke meget brugt for under 3-3,2...derfor hælder jeg stærkt til nybyg til samlet 2,9. Vælger man etc huscompagniet så skulle vedligehold være absolut minimum
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind