Aktiesnakken — September 2011
-
Jeg skal ærlig idnrømme jeg næsten har solgt helt ud.. Jeg tror vi skal ned..
-
Grækenland overlever ikke.. Og når de er gået ned, så begynder retnerne i PII(G)S også at stige...
-
Når Grækenland er ude er deer kun PIIS tilbage

-
Politiets initiativløse indsats styrke?
-
Politikernes inkompetente indsats styrke..
-
Haha. Hvem er så IKKE John Smith?
-
Den 1-årige græske rente nærmer sig 100%...
-
WTF
-
Alligevel mener vi herhjemme at vi bør udvide de offentlige budgetter og beskatte kapitalen hårdere. Smart...,
-
De må være vanvittige..
-
Fjern iværksætterskatten, sænk selskabsskatten, få folk til igen at arbejde 40 timer om ugen..
-
Iphone made by Samsung: http://teknisk-analyse.dk/blog/index.php?id=zd6
-
I dk er den samme rente 0,99% og inflationen mere end dobbelt så høj. Sundt?
-
Hehe, nej men hellere det end 100%

-
Flerenten endte i 1,06% i dag.. Hmmm
-
Selskskat er ligegyldig. Det er marginalskatten,der er dyret i åbenbaringen
-
Iværkskat er bare sindssygt i alle dimensioner
-
Helt enig.. DK må være det eneste land i verden der er så sindsyg.. Det kan aka lige holde en tale om i Silicon Valley næste gang, så vil de alle falde om med hjertestop--
-
Sindssygt er nok for blødt. Ondsindet, snæversynet, åndssvagt, indsigtsløst og den værste af alle - socialdemokratisk. Alle passende ord
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind