Aktiesnakken — September 2011
-
nu går det stærkt, sek under 83 øre den var næsten på 84 øre tidligere idag
-
Apropos aktiemarkedet pt.:
http://www.youtube.com/watch?v=oUbpGmR1-QM&ob=av3n -
Jeg skal ærlig idnrømme jeg næsten har solgt helt ud.. Jeg tror vi skal ned..
-
Grækenland overlever ikke.. Og når de er gået ned, så begynder retnerne i PII(G)S også at stige...
-
Når Grækenland er ude er deer kun PIIS tilbage

-
Politiets initiativløse indsats styrke?
-
Politikernes inkompetente indsats styrke..
-
Haha. Hvem er så IKKE John Smith?
-
Den 1-årige græske rente nærmer sig 100%...
-
WTF
-
Alligevel mener vi herhjemme at vi bør udvide de offentlige budgetter og beskatte kapitalen hårdere. Smart...,
-
De må være vanvittige..
-
Fjern iværksætterskatten, sænk selskabsskatten, få folk til igen at arbejde 40 timer om ugen..
-
Iphone made by Samsung: http://teknisk-analyse.dk/blog/index.php?id=zd6
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind