Aktiesnakken — August 2011
-
Er det en påstand at (ii) f.eks. prostitution er lovlig og med registerede systemer? Nej - det er såmænd også snadt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Turkey -
læs det nu masha - du udlægger hele dit politiske system i en portvinsbrandert - at du vælger hidsigt at forsvare Tyrkiets alkoholpolitik istedet for at forsvare din politik i punkterne 1-15 viser da bare promillens størrelse - hvem bragte Tyrkiets alkoholpolitik på bane og skrev at han sympatiseede med alhoholforbudet i de muslimske lande? Ikke jeg du... og så retter jeg dig og siger der ikke er et sådant forbud - og nu ender vi med at du mener jeg lider af Stockhomssyndromet.....
-
aner ikke hvad DLR skulle have med dig at gøre men OK - hæftede mig blot ved at DLR kommentaren kan have afspejlet en viden i markedet om landbrugets situation - og begynder de først at vælte kan det vælte nogle småbanker.... Anede ikke at landbruget havde det så skidt, - men frygter det værste - ret beset er landbruget noget der har trukket exceptionel meget udvikling - og ført til megen forskning.
-
Godmorgen. Sælg huset til konen og skab store værdier. http://epn.dk/privat/bolig/article2520918.ece Innovativ politik i udkantseuropa
-
På EPN står der ligeledes, at alle banker sænker skøn for økonomisk vækst. Nu falder aktiekurserne, og alle bliver negative. Stiger aktierne 20% er alle pludselig positive igen, og hæver deres skøn. Hvor det deprimerende som lægmand, at se på disse humørsvingninger - og god morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind