Så er vi to - du påstår noget - som det bevises er forkert. Jeg er godt nok ikke forhippet på at forsaver systemet - men forklare. men jeg taler til en der har bestemt sig for hvordan det er uden at vide noget om det
Er det en påstand at (i) jeg kan købe alkohol i alle butikker og restauranter osv? Nej det er som det er - hvordan kan du dog påstå noget andet - jeg bor her ji mister.
Stockholmssyndromet ? det er ikke kritik af alkoholforbuddet - det er ironisering over din politik - jeg er ligeglad med at man i visse dele af Tyrkiet - som iørivt officielt er en sekulær stat kan købe alkohol
Visse dele af Tyrkiet - jeg er i hovedstaden Olsen! Hvad er "min politik" - hvor har jeg fremlagt nogen som helst politik om Tyrkiet? INGEN steder - find det venligst!
DET er da IKKE en politik om Tyrkiet - det er om DK - hvorfor blander du det sammen? Du snakker endda om Stockholmssyndromet - som om jeg var blevet ven med fjenden Tyrkiet. Hvad har mine 15 punkter om DK-politik med Tyrkiet at gøre?
Det er dig der skriver Tyrkiet - jeg nævner ikke Tyrkiet før senere - kommentaren er ironisering over dine 15 punkter - jeg aldrig hævdet de have noget med Tyrkiet at gøre.
læs det nu masha - du udlægger hele dit politiske system i en portvinsbrandert - at du vælger hidsigt at forsvare Tyrkiets alkoholpolitik istedet for at forsvare din politik i punkterne 1-15 viser da bare promillens størrelse - hvem bragte Tyrkiets alkoholpolitik på bane og skrev at han sympatiseede med alhoholforbudet i de muslimske lande? Ikke jeg du... og så retter jeg dig og siger der ikke er et sådant forbud - og nu ender vi med at du mener jeg lider af Stockhomssyndromet.....
OG - så er der for langt imellem vores hjerner - de opererer på hver sin måde. jeg elsker fakta. Så ciao for now - håber godt nok ikke vi skal igang med den runder af auktioner DLR citeres for idag - for så breder ringene sig.
DLR kommentaren er spildt på mig - skylder ikke noget væk - hverken til DLR eller andre - overhovedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.