Aktiesnakken — August 2011
-
-
og så har de nye møller betydet en større produktion af kwh per mølle så det gør vestas bedre i stand til at holde en pris idet kunden får flere kwh for i princippet den samme investering
-
fisk - jeg tror troldens pointe er at p/e netop ikke er høj pt... dvs. omkring 10
-
de nyeste vestas-anbefalinger http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10310693/Vestas:-Analytikeranbefalinger-efter-halvaarsregnskab
-
ja coller. Og så det at de kun kommer til at udnytte 55-60% af deres kapacitet i år. Så der er masser af luft til at vækste uden nye rigtig store investeringer
-
ja conner. Det store spgm. at at vurdere hvorvidt man blvier kompenseret nok for "chavez"-faktoren.... og det har jeg meget svært ved at vurdere
-
Men den store kapacitet koster vel også,om den ikke er udnyttet ?
-
men lå plumrose et mere sikkert sted, lå øk-kursen helt sikkert også over 200 tror jeg.
-
ja men det betyder jo så netop at de faste udgifter i procent bliver lavere og lavere ved en større kapacitets udnyttelse
-
på den vis er der lidt rella/aller over øk, idet man blot kan sidde og kigge på en glaskiste fyldt med pengesedler....
-
Trold,jeg læser altid dine indlæg om Vestas og ved at du kan rigtigt meget om vindkraft(tilogmed mere end om Neuro ?)Men jeg er alligevel ikke helt si
-
Sikker på kort sigt?
-
men nøglen er væk... og det er kun ganske få sedler man kan hive ud igennem de små sprækker der er.
-
det er nu ikke meget analytikerne har justeret på i forhold til vestas. Så ser ikke ud til skeptikere er blevte til troende endnu. Men det tror jeg de vil blive efter Q3 regnskabet hvor de også vil komme med et bud på 2012 forventningerne.
-
Tilvæksten skal jo så helt vise sig inden omkostningerne bliver for store ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind