Aktiesnakken — August 2011
-
Men a krqaften modtager masive tilskud så derfor jeg lavede den kopling til dit skriv om vestas i 0 pga tilskud
-
Pete herinde har vi overvejende sagt at vestas skulle ned så helt fejl har vi nu ikke været på den
-
Og A kraften er ikke det du kalder et statsfortagen?
-
A kraft er netop ikke billigere hvis de selv skulle betale for alle deres udgifter. De er som VE også statsstøttet. F.eks på forsikringer som staten betaler. Hvad mon regningen bliver for de japanske atom kraft anlæg.
-
tjaa min analyse af situationen er så tydligvis anderledes end din. Jeg har også sagt ned ned ned. Og gør det muligvis lidt endnu. Men branchen som helhed eksistere naturlivis stadig om 5 år lige som stort set alle regeringer giver tilskud på den ene eller anden måde til ny kapacitet
-
Pete jeg har INGEN vestas aktier og har ikke haft det i flere år.....
-
kedeligt liv pete hvis du ikke har lavet større fejl i løbet af dit liv ;)... også udenfor aktierne...
-
Tlk med det. Jeg shorter ikke aktier. Men jeg skal have vestas aktier forent5ligt efter Q3 regnskabet. For modsat dig er jeg ret overbevist om branchen og herunder Vestas vil klare sig fint på 5 års sigt
-
centine dagens fald skal nok lige så mege ses i lyset af den kinesiske nyhed. Og så naturligvis meget nervøsitet frem mod onsdagens regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind