Aktiesnakken — August 2011
-
men sevan marine skræmmer....og det at ipo-kursen blev nedsat så meget i flere omgange skræmmer mig også... (lex cimber eks.)
-
jeg føler mig ret overbevist om at der kommer en sevan marine løsning.... problemet der er i mine øjne pt. blot hvor meget af selskabet som obligationsejerne sætter sig på.
-
sevan marines 25% ejerandel af drilling er vel så også allerede i spil nu?
-
Aka - altså - nu har jeg studeret ALK - konklusion - jeg forstår ikke den nuværende kurs: Tjener 380-400 mio i år. M-værdi ca 3 mia. Det er en PE under 10. EBITDA vokser 34% fra 2010 til 2011. Hvorfor skal den så handles på den PE? Dertil - ny aftale med Japanerne, Ragweed (der nu breder sig også i Europa) nået targets, Merck formodentligt dobbeltansøgning i end 2012/start 2013 til FDA. Forstår ikke negativiteten om den.
-
Jo men hvad er det jeg ikke ser - to analytikere har den jo på ca. 300 som kursmål? CEO forfølger selvfølgeligt at den der lever stille lever godt konceptet og er generelt ikke særligt aktionærvenlig, men alligevel. Thorleif Krarup og Sten Risg fra Novozymes indtrådt i bestyrelsen for nylig. TROR de kan trække den ud af dyndet og øge tilliden hos analytikerkorpset.
-
-
jeg har den på ebit 200. Tyskland rammer dem. Samt bekymringer om generelt tilskud fra de fattige europæiske regeringer. Men til den lange er den interessant pga. historikken, samt pipeline
-
ved ikke hvor du har de 380 fra
-
masha husk at ebitda ikke er det gængse e i p/e
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind