Aktiesnakken — Juni 2011
-
så må du gerne uddybe. Jeg synes nu min historie viser at jeg fortager analyser hver gang inden jeg kaster mig over en investering
-
det var netop grundig analyse der fik mig til at kalde vestas for 1 1/2 år siden da de fleste andre 1,5 år siden hvor alle andre var ren bul
-
og den gang var min analyse at når vi kom ind i 2. halvår 2011 ville tingene så småt begynde at gå i den
-
positive retning for vestas. Og det ser jeg stadig ske med den underliggende forretning ome´nd der stadig er risiko for en mindre
-
nedjustering i år
-
swing
kid det vil jeg nu ikke helt udelukke -
Nu ved vi jo rent faktisk ikke hvor meget større det nye lån var end det gamle.
-
Men jeg har tidligere haft tallet 500 mio euro i hovedet i forhold til det vestas godt kunne bruge
-
Og jeg antager det nye lån er 2-300 mio euro større end det gamle
-
Og en rettet emission vil kunne give ca 300 mio euro
-
vi har heller ikke hørt nogen af de analytikere der tidligere har talt om en emission nu sige at det er udelukket
-
@troldmanden: Hvad i himlens navn skulle Vestas med 2-500 millioner EUR. De har lige lånt til meget attraktive vilkår og har øjensynligt
-
thure vestas har kørt med en meget stram likviditet på det seneste og vi ved som sagt ikke hvor meget større den nye
-
låne facilitet reelt set er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind