Aktiesnakken — Juni 2011
-
spekulanter der har fået den herned
-
jeg ser lige hvad der sker de kommende dage. Som den lukkede i dag så ligner det yderliger ned
-
jeg har et bud på hvad der sker. Vestas kan være i gang med en rettet emission og dem der skal købe
-
presser derfor kursen ned gennem bla short for derigennem at kunne købe de nye aktier billigere
-
var den til mig thure?
-
så må du gerne uddybe. Jeg synes nu min historie viser at jeg fortager analyser hver gang inden jeg kaster mig over en investering
-
det var netop grundig analyse der fik mig til at kalde vestas for 1 1/2 år siden da de fleste andre 1,5 år siden hvor alle andre var ren bul
-
og den gang var min analyse at når vi kom ind i 2. halvår 2011 ville tingene så småt begynde at gå i den
-
positive retning for vestas. Og det ser jeg stadig ske med den underliggende forretning ome´nd der stadig er risiko for en mindre
-
nedjustering i år
-
swing
kid det vil jeg nu ikke helt udelukke -
Nu ved vi jo rent faktisk ikke hvor meget større det nye lån var end det gamle.
-
Men jeg har tidligere haft tallet 500 mio euro i hovedet i forhold til det vestas godt kunne bruge
-
Og jeg antager det nye lån er 2-300 mio euro større end det gamle
-
Og en rettet emission vil kunne give ca 300 mio euro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind