Aktiesnakken — Marts 2011
-
-
vi er lige ved at lægge os fast på datoerne...så de kan nå det endnu
-
LCP i 1,17 nu er der ikke mange der ikke har røde tal...
-
ja
-
Men jeg har solgt vws og nu ser det ikke ud til at jeg kan genkøbe dem... foreløbigt
-
akademikeren...kan du ikke sende en invitation til: [email protected] `??
-
Hvad mener du så om Norden?
-
-
Nogen der deltager i ISS-emissionen? http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10289143/ISS-vinder-Statoil-kontrakt-paa-170-mio.-nkr.-(korr)
-
Hvis de reaktorer smelter, så bliver aktierne billigere. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10289139/Regering-bekraefter-trussel-om-nedsmeltning
-
Terra Nova
A/S den 11.marts 2011 har erhvervet aktier og ejer i alt 11,950,022 aktier i
NewCap Holding A/S svarende til 10,05 % af den sa -
I august gik de over 5% grænsen.
-
Topotarget offentliggør opdatering om belinostat i to kliniske undersøgelser - NSCLC og kræft i æggestokkene
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
