Aktiesnakken — Marts 2011
-
-
Nogen der deltager i ISS-emissionen? http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10289143/ISS-vinder-Statoil-kontrakt-paa-170-mio.-nkr.-(korr)
-
Hvis de reaktorer smelter, så bliver aktierne billigere. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10289139/Regering-bekraefter-trussel-om-nedsmeltning
-
Terra Nova
A/S den 11.marts 2011 har erhvervet aktier og ejer i alt 11,950,022 aktier i
NewCap Holding A/S svarende til 10,05 % af den sa -
I august gik de over 5% grænsen.
-
Topotarget offentliggør opdatering om belinostat i to kliniske undersøgelser - NSCLC og kræft i æggestokkene
-
NSCLC - SPI-1014-Bel er igangsat, mens kræft i æggestokkene er indstillet.
-
Kræft i æggestokkene - GOG 0126-T (studie foretaget af NCI)
En foreløbig analyse af GOG 0126-T studiet har ikke vist tilstrækkelig effekt
til at gå videre til stadie 2. -
nordicom udskyder rapport fra d.24. til d.31.marts
-
det lugter af at blive noget af en gyser
-
UIE-regnskab: Koncernnettoresultatet for 4. kvartal 2010 beløb sig til USD 19,0 mio.
-
Koncernens samlede nettoresultat for 2010 beløb sig til USD 50,5 mio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
