Aktiesnakken — Marts 2011
-
forventer at blive rykket op på OMX i år..
-
lever op til næsten alle krav pånær at der er for få aktionærer..
-
ved opkøb kan de få utrolige synergieffekter.. deres kapacitet er enorm..1500 kvm plads i den gamle nationalbank 10 under jorden og yderlige
-
plads til 5000 servere i deres nye domicil
-
insidere har købt heftigt op og mener selv aktien burde ligge i kurs 15 og stadig være attraktivt prissat..
-
tror på en lille opjustering mere næste kvartal
-
vi har et IT arrangement i april. De burde gå med der!
-
skal jeg spørge om..Direktøren virker meget kompetent med bl.a. MBA og en række andre uddannelser..
-
hvordan tilmelder de sig
-
de skriver til mig

-
-
vi er lige ved at lægge os fast på datoerne...så de kan nå det endnu
-
LCP i 1,17 nu er der ikke mange der ikke har røde tal...
-
ja
-
Men jeg har solgt vws og nu ser det ikke ud til at jeg kan genkøbe dem... foreløbigt
-
akademikeren...kan du ikke sende en invitation til: [email protected] `??
-
Hvad mener du så om Norden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind