kunne godt være resten af db's shit...derfor db salgsordren måske også forsvant fra 16 uden at blive handlet
nåh nejj .. jeg er jo bare lidt gammeldum .. .. det må du undskylde .. tænk .. jeg troede bare vi var ueninge .. sådan i øjenhøjde .. ss
lad os da håbe det var de sidste i den her omgang
hvad var dine bange anelser, mads ?
de 118k var blot en samleafregning på de aktier ddb har solgt siden kl.16
kan jeg se nu efter at have regnet efter på tallene
så hvad er pointen leo .. må vand gøre sådan .. eller må han ikke gøre sådan ?
jeg hedder vandmand her og wassermann på ei
folk må gøre hvad de vil, men troværdigheden forsvinder langsomt
jeg har forlængst droppet alle tidliger nicks
ikke god til gætværk .. vil hellere læse manualen .. .. og er kun interesseret i princippet bag .. må man eller må man ikke ? .. ..
leo har altid travlt med sine ideer om mine fortsæt i debatten.
hvis du vidste hvor usandsynlig dårlig jeg er til at huske alle de der nick .. men skal virkelig udmærke sig .. ss
men ok .. jeres "gamle" boldbane ..
jeg gider ikke forsvare mig. jeg har to nicks : vandmand og wassermann
resten er vist en intern kamp i leo's knold.
jeg kan kun sige : Go kamp
nåh, men har i set dagens side 9?
enig leo .. men det er en anden snak .. og en individuel .. måske endda kollektiv vurdering .. har meget lidt med de faktuelle rammer og
spilleregler at gøre .. hygge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind