at man handler som man gør er ens egen dagsorden, men lad være med at manipuler med den
okay.. men så ved man jo det til for efter tiden.. ? Men synes det er bedre og skrive det som det er så? og god info, så ved man hvem man ka
kan stole på og ikke stole på..
det er ufint at købe en aktie man umiddelbart for inden har forsøgt at male et dårligt billede af
vandmand kan du ikke se at det kommer til at virke lidt dumt/utroværdigt at 20øre er forskel på om aktien er en gudeaktie eller konkursaktie
fint nok at du handler og trader osv... intet problem der.
så er udsagnet inkonsistent i forhold til handlingen - og det er manipulation
jeg synes da stadig der er en masse lusk i ges..derfor kan jeg dq godt vælge at købe til 16,10 f.eks ?
jeg kan se at nogen TROR at jeg prøver at dirigere prisen
ja, det kan man sagtens. Det kommer bare til at lyde som om at du den ene dag elsker aktien og den anden dag hader den....
Gætter jeg forkert hvis Vandmand handler fra EIK ?
mads spurgte mig hvorfor jeg havde solgt i formiddags
jeg solgte fordi jeg tjente nogen tusinde kr på at sælge og fordi jeg er lidt nervøs ved aktien
det gjorde jeg fordi du gav mig et andet indtryk i søndags, hvor vi havde en hyggelig snak om netop ges
så falder den idag og jeg vælger at genkøbe..og nu er jeg et manipulerende svin
nu er jeg loaded..men jeg synes stadig der er lusk i ges med mafia og nyansat italiensk ceo og beslaglagte vindmøller
ikke ud fra den forklaring. Du er overordnet lun på aktien,men forsøger at øge afkastet gennem swingtrade. det er helt legitimt
Madsk .. jeg kan altså slet ikke følge med .. i morges var jeg helt sikker på jeg ville genkøbe AP .. så kommer natalex med oplysninger der
gør mig usikker .. her til aften har jeg så revurderet ..og køber nok alligevel .. SO WHAT .. ?? .. forstår det ikke .. du må da ikke
ingen har sagt noget om svin. det kunne jeg aldrig drømme om. Jeg bliver bare forvirret over dine udmeldinger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind