Aktiesnakken — December 2010
-
luck har intet med det at gøre

-
madsK gjorde mig nervøs med alt sit brøndby hejs og derfor tog jeg panik profit i land &leisure. Nu sidder man og ærgrer sig
-
aka, jeg vil langt hellere være heldig end dygtig på markedet.... pt er jeg ingen af delene
-
det kan være at vi skal tage til thailand og investere i GT i stedet.
-
Påtale til Sydbank som Certified Adviser for Lübker Golf A/S
-
fondsbørsen kan også være efter de store...... så har man set det med
-
hvad!? de må have fået snestik!
-
men det er en af de påtaler om at offentliggøre ex.ord. GF forløb for sent... hvad det så end betyder
-
jeg synes også den har virket svag længe gobe så jeg ville ikke være overrasket. Jeg sidder klar med køb ved 1,40 og 1,30
-
for jeg tror det er en gold mine på sigt der vil folde sig ud i løbet af 2011
-
Vestas ordre igen
-
Vestas får ordre på 49 MW fra Kina
http://npinvestor.dk/nyheder/vestas-faar-ordre-paa-49-mw-fra-kina-216871.aspx -
Vestas, the global leader in wind energy, has received another order of 49 MW from Master Investment
Company Ltd., who placed its first-ever wind turbine order with Vestas in April earlier this year.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind