Aktiesnakken — December 2010
-
hvad!? de må have fået snestik!
-
men det er en af de påtaler om at offentliggøre ex.ord. GF forløb for sent... hvad det så end betyder
-
jeg synes også den har virket svag længe gobe så jeg ville ikke være overrasket. Jeg sidder klar med køb ved 1,40 og 1,30
-
for jeg tror det er en gold mine på sigt der vil folde sig ud i løbet af 2011
-
Vestas ordre igen
-
Vestas får ordre på 49 MW fra Kina
http://npinvestor.dk/nyheder/vestas-faar-ordre-paa-49-mw-fra-kina-216871.aspx -
Vestas, the global leader in wind energy, has received another order of 49 MW from Master Investment
Company Ltd., who placed its first-ever wind turbine order with Vestas in April earlier this year. -
Har nogen styr på hvor meget Vestas mangler i MW for at nå årets estimat.
-
Jep. Lidt mindre idag end igår!
-
Det er garanteret noget du har læst på en graf.
-
-
Tja så kommer der nok nogle flere lidt senere
-
Og til næste år 7000-8000. Det lyder noget pessimistisk, men med den tillid der er er det jo ikke sikkert det holder.
-
le har jo også købt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind