Aktiesnakken — December 2010
-
shhhhh
-
næh - men det lyder da interessant. Tror du VAgner er i problemer?
-
alene det at han ikke gik mere med i den gigaudvanding i nordicom for blot at redde lidt af stumperne viser for mig at han nok ikke svømme i
-
penge....for det ville vel trods alt være beskedent at smide 50mio efter 400 dårlige....
-
hvis han havde bare den mindste tro på at nordicom ville rejse sig bare lidt
-
JV - det var denne her. læg mærke til sidste linje, som jeg så ikke har set nogen opfølger på
-
-
og apropos ejd. m.m. CHF i ny rekord - gør det mon snart ondt nogle steder? Amagerbanken?
-
det er utroligt med chf, det er som om der er en fast overenskomst at alle dårlige lån skal lægges over i CHF på det mest ubelejlige tidspun
-
kt overhovedet muligt
-
- Jeg får meget mere ud af at få mine penge fri og
investere i det marked,
som vi ser lige nu, siger Ole Vagner
- Jeg får meget mere ud af at få mine penge fri og
-
Vagner skal nok have penge til at finansiere nye eventyr med - og forsøger at tale prisen ned
-
jens schaumann er direktør i bøg aps
-
-
som i schaumann properties
-
?
-
yep aka
-
land of leisure...bare stærk
-
som i not-so-sjauv props
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind