Aktiesnakken — December 2010
-
- Jeg får meget mere ud af at få mine penge fri og
investere i det marked,
som vi ser lige nu, siger Ole Vagner
- Jeg får meget mere ud af at få mine penge fri og
-
Vagner skal nok have penge til at finansiere nye eventyr med - og forsøger at tale prisen ned
-
jens schaumann er direktør i bøg aps
-
-
som i schaumann properties
-
?
-
yep aka
-
land of leisure...bare stærk
-
som i not-so-sjauv props
-
præciiis
-
yep, vandmand.... vi kan håbe at det er tegn på at ldm snart er færdige på salgssiden
-
nu har de godt nok være igang længe
-
ok guys...see you in luk

-
skal du have slag?
-
luck* vil jeg foretrække
-
har i set denne fra wikileaks om nordmændene? http://www.bt.dk/udland/wikileaks-nordmaend-er-dovne-selvgode-moralister
-
luck har intet med det at gøre

-
madsK gjorde mig nervøs med alt sit brøndby hejs og derfor tog jeg panik profit i land &leisure. Nu sidder man og ærgrer sig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind