Aktiesnakken — November 2010
-
højt niveau
-
jeg har lige stedet vi skal mødes!
-
du har aldrig tilbudt stjålet mælk til kaffen før...
-
kommer du til julefrokosten?
-
jeg skal lige check med min allerbedste halvdel - hun kommer hjem i morgen
-
knox, det er ikke noget free float i den aktie, så en short der, vil være lige noget for saxodrenge at sparke til corner!
-
og jeg vil meget gerne med og møde alle i strålende mennesker IRL
-
ja dem jeg møder er helt vildt fede folk. Det er fedt at møde mennesker med passion for aktier. Vi kan blive ved og ved at tale
-
bortset fra Coller, han er en røv

-
haha - som en græsplæne. slås og holdes nede
-
men tilbage til det seriøse, så fik vi meget lidt ud af at reklamere på facebook. Så vi ligger skævt på den målgruppe åbenbart
-
jeg tror linkedin er det helt rigtige, men bliver sku spændende at se. Youtube synes jeg har været godt.
-
Ja karbold. Det site er vist 5 mia dollar værd idag!
-
jeg har heller ikke de store forhåbninger til facebook - deres værktøj ser ellers rigtig godt ud. Men som du siger, så er det nok målgruppen
-
der halt på facebook. Linkedin er en helt anden fisk - og folk bruger den på en anden måde.
-
men vi kan blive meget bedre til markedsføring, vi er vokset gennem munden!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind