Aktiesnakken — November 2010
-
karbold, ja! linkedin.com
-
ja det er et professionelt netværk. et slags karriere site
-
så kører annoncerne! Lad os så få flere kunder i butikken

-
det tror da pokker - der var ikke engang basser til det møde!
-
aka - det vil jeg meget gerne høre om. Kan vi evt finde ud af noget med et glas rødvin og noget sparring omkring markedsføring over sociale
-
der var mælk til kaffen!!! som jeg havde stjålet fra medarbejderne!
-
medier. Jeg har gjort mig en mængde tanker ifm min virkosmhed, men det handler mere om understøttelse af en personlig b2b salgsproces på ret
-
Varnæs, Jeg besvimer! Hvormange gange har jeg inviteret!
-
højt niveau
-
jeg har lige stedet vi skal mødes!
-
du har aldrig tilbudt stjålet mælk til kaffen før...
-
kommer du til julefrokosten?
-
jeg skal lige check med min allerbedste halvdel - hun kommer hjem i morgen
-
knox, det er ikke noget free float i den aktie, så en short der, vil være lige noget for saxodrenge at sparke til corner!
-
og jeg vil meget gerne med og møde alle i strålende mennesker IRL
-
ja dem jeg møder er helt vildt fede folk. Det er fedt at møde mennesker med passion for aktier. Vi kan blive ved og ved at tale
-
bortset fra Coller, han er en røv

-
haha - som en græsplæne. slås og holdes nede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind