Aktiesnakken — November 2010
-
ja, de sidste store emissioner har sendt t-retten meget hurtigt mod 0-5 ører. I alm. brand skal hver aktionær op med 90kr eller deromkring f
-
or hver aktie de ejer nu. Det er så giga-udvanding der vil komme der også. Så derfor er det om at komme af med aktien hurtigst muligt
-
og så først købe via t-retterne igen.
-
det gør man også nogle gange hvis det er en eftertragtet aktie.... og en mindre emission.
-
I de andre tilfælde sætter man kursen lavt for på den måde at "tvinge" aktionærerne til at hoste op med pengene.
-
tjah, man kan i hvert fald se det som et tegn på at de gamle aktionærer blev kørt helt over...
-
der er så den ekstra twist at emissionen var garanteret af novo/lun-fonden hvorved det på sin vis er "underligt" at man sætter kursen så lav
-
jo, penge på aktiemarkedet er meget dyre i øjeblikket Bava, Topo, Neuro har også måttet sælge sig meget dyrt for at hente penge.
-
no problemos.
-
held og lykke med oplæsningen...
-
undskyld waterboy..... er der da sket noget i potten idag?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind