Aktiesnakken — September 2010
-
-
ingen sure miner herfra folk må have den mening de har, sålænge de kan argumentere for den
-
Nej ikke i nuet, men du skal også indcalculere der fremtidige cashburn,- en regning som aktionærerne kommer til at sidde med
-
Nu har de jo et stof på markedet med royalties og 2 mia på bogen
-
det er svært at se de det være voldsomt dyrt?
-
ja , Riverhorse, der er en ækel tendens til af forgylde topledere i danmark
-
vores nationalbank direktør får også mangedobbelt af Ben Bernankes løn
-
nu er deres forretning jo nu kendetegnet ved at indtægterne er stigende og udgifterne faldene
-
man skal huske de har "narret" markedet ved ikke at guide på Arzerra.
-
hvilket er værrere. en ting er at dumme aktionærer vil acceptere at finansiere den slags, men det er noget helt andet, når det er skattekron
-
så gik vi da nok igennem 65
-
erne der skal gå til det toplønsrace
-
http://www.business.dk/biotek/fyring-af-topchef-koster-genmab-39-mio-kroner - ok her stå at hun fik 21 mio der er 3 års løn jeg giver mig.
-
men hun fik altså også udbetalt sindsygt mange warrants
-
det er måske rigtigt nok, aka, men jeg tvivler bare på at indtægterne nogensinde bliver store nok
-
River. Alle Lisa´s warrants er under water
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind