Aktiesnakken — August 2010
-
og hvad så hvis det er årligt salg, de kan jp ikke nå at snolder alle de penge op, så en akkumuleret kurs om 20 år, må være tæt på en millia
-
milliard million:-)
-
kunne rigtig godt tænke mig at vide noget mere om de batchs størrelser, produktionstider osv.. men mener ikke at 20 batch om året burde fors
-
forskrække nogen
-
men når alt det så er sagt, så tror da fanden at BioPorto ikke vil forære noget væk, og tror da fanden, hvis øvrige spillere har interesse i
-
det marked.
-
ja, lad os vende den om, 1 batch om året... hmmm, så lad os sige 2... det er 500.000 tests,
-
og en indtjening på pessimistisk set, 20kr pr stk, så har vi status quo i 2011, resten er fortjeneste
-
1 batch i kvartalet, og vi tjener 20.000.000 om året, og med 16 mil i driftsunderskud, så er der 10 øre i udbytte til hver aktie

-
Du kan regne på blue sky her fra og til Roches testudvikler
Ventana
- og der er ingen der får ret alligevel.. -
-
overhovedet ikke..
-
men derimod kunne man måske regne lidt på at BioPorto sikkert ønsker at have en løbende produktion af antistoffer
-
og med en batch størrelse på 250.000 kunnem naregne lidt på produktionstider osv. for på den måde
-
at skønne sig frem til hvad BioPorto forventer af 2011
-
nope.. men kan huske at jeg knap havde købt min første biop aktie på det tidspunkt
-
he he, præcis..
-
jeg er slagter, det der er et kummerligt forsøg på at åbne lummerchatten.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind